vrel Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 18:33 Поділитися #1 Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 18:33 Підігрів для дизельних фільтрів. Продаж і встановлення 0505169765 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
popskiller Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 18:40 Поділитися #2 Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 18:40 Огласите цену на нагревательный элемент и стоимость установки ! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 21:24 Автор Поділитися #3 Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 21:24 75у.о підігрів і 25у.о робота Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 22:28 Поділитися #4 Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 22:28 Підігрів для дизельних фільтрів. Продаж і встановлення 0505169765Класне оголошення, а х-ки пристрою можна? Це автомат чи ручний, виробник? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DM4K Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 23:30 Поділитися #5 Опубліковано 10 Листопада, 2012 в 23:30 http://kenguru.prom.ua/p1789374-podogrevatel-toplivnogo-filtra.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 16:48 Автор Поділитися #6 Опубліковано 11 Листопада, 2012 в 16:48 НЕ КИТАЙ!!!PB-100.pdf Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DarkMonk Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 08:59 Поділитися #7 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 08:59 А что это ещё актуально? Я полагал что с прогрессом (аля соляра стала лучше, если не заправляться гавном по 2гривни) с заводом машины проблем возникать не должно, даже если стоит на стоянке. Ну разве что севший аккомулятор , заправился гавном, фильтр менял тыщь 50 назад Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:00 Автор Поділитися #8 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:00 на сьогоднішній день актуальноНадійний запуск двигуна взимку в будь-який мороз (до -40°С)Забезпечує підігрів палива перед запуском двигуна.Запобігає втраті енергії та зупинці двигуна із-за забитого парафіном паливного фільтру, замерзанню паливопроводів.Немає необхідності у використанні дорогих добавок для палива. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DarkMonk Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:13 Поділитися #9 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:13 Ну спорить не стану. Я просто хотел сказать что если заправлять хорошую солярку то ничего греть не нужно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:58 Поділитися #10 Опубліковано 12 Листопада, 2012 в 18:58 на сьогоднішній день актуальноНадійний запуск двигуна взимку в будь-який мороз (до -40°С)Забезпечує підігрів палива перед запуском двигуна.Запобігає втраті енергії та зупинці двигуна із-за забитого парафіном паливного фільтру, замерзанню паливопроводів.Немає необхідності у використанні дорогих добавок для палива.А що стосовно CDI? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:07 Автор Поділитися #11 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:07 Що саме цікавить стосовно CDI? Фільтр в таких системах ніхто не відміняв. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kiro Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:26 Поділитися #12 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:26 Що саме цікавить стосовно CDI? Фільтр в таких системах ніхто не відміняв.А чому ж в CDI - у системі подачі пального, там є радіатор охолодження? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
EleKtrik Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:28 Поділитися #13 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:28 Що саме цікавить стосовно CDI? Фільтр в таких системах ніхто не відміняв.А чому ж в CDI - у системі подачі пального, там є радіатор охолодження?+1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:34 Поділитися #14 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:34 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:51 Поділитися #15 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 07:51 А он разве не обратку охлаждает? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:00 Поділитися #16 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:00 А он разве не обратку охлаждает?В основному радіатор для охолодження палива стоїть на двигунах з насос-форсунками --- там паливо проходить через канали в ГБЦ і дуже нагрівається . Тому , в основному під днищем , стоїть радіатор для охолодження палива , часто з вентилятором . В основному це Фольксвагени або авто з їх двигунами , наприклад , Міцубісі Грандіс 2.0 дизель ( там двигун Фольквагена ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:09 Поділитися #17 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:09 Але все ж таки обратку? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Mykola81 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:15 Поділитися #18 Опубліковано 13 Листопада, 2012 в 08:15 Пішов гляну в пару БМВ 3,0 дизель , там теж радіатор на обратку стоїть , правда , без вентилятора . Тут , як раз система CDI , як і на новіших мерсах , французах , японцях і т.п.Але все ж таки обратку?Так , "обратка " Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 14 Листопада, 2012 в 16:48 Автор Поділитися #19 Опубліковано 14 Листопада, 2012 в 16:48 Нам головне запуск двигуна взимку Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 09:35 Автор Поділитися #20 Опубліковано 19 Листопада, 2012 в 09:35 Зима не за горами... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrel Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 07:40 Автор Поділитися #21 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 07:40 НОВА ЦІНА 500ГРН за підігрівач Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Cruhsh Опубліковано 7 Січня, 2013 в 17:31 Поділитися #22 Опубліковано 7 Січня, 2013 в 17:31 Поясніть, як це відбувається. Замерз двигун, насос, форсунки та, звичайно ж, соляра в баку. Її там саме більше, отже і саме більше енергії потрібно на саме її розморозку. Навіщо підігрівати фільтр, коли соляра замерзша до і після нього? А який там супер-нагрівальний елемент? Такий як в китайській термокружці на 12 вольт - три витки по три жили звичайної ніхромової дротини? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 7 Січня, 2013 в 20:51 Поділитися #23 Опубліковано 7 Січня, 2013 в 20:51 Скажу просто: на практиці воно дійсно працює (тобто, дає ефект). А як? ліньки розписувати, вивчай букварі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
omnia0099 Опубліковано 24 Січня, 2013 в 14:12 Поділитися #24 Опубліковано 24 Січня, 2013 в 14:12 Тема на рахунок ставити чи ні?http://forum.opel-club.ru/index.php?showtopic=99556&st=0 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.